L'Increïble Pere Navarro

Bon dia i bon dimarts internautes. 'Hi ha una condició pitjor que la ceguesa, i és veure alguna cosa que no és.' Frase de l'escriptor i poeta victorià Thomas Hardy que reflexteix en gran manera el que sembla passar-li a l'encara líder del PSC, el qual lluny de veure problemes segueix sentint-se confiat i més fort que mai en el seu món ideal. Aquesta miopia política fusionada amb una certa "xuleria federal" diu força del caràcter de Pere Navarro, el qual sembla no qüestionar-se plegar a diferència del que ja ha fet públicament el seu "estimat" Alfredo Pérez Rubalcaca.

Aquest enrocament no ha fet més que accelerar la creació d'un nou partit socialista, tal com explicava en un tuit l'exconsellera Montserrat Tura, el qual acolliria bona part dels crítics que Navarro i la seva executiva han anat arraconant els darrers mesos amb expedients disciplinaris inclosos per mostrar-se fidels al programa electoral que defensava del dret a decidir. Però, el primer secretari que acostuma a barrejar plantofades, empentes i cops de puny, també confon l'orígen d'aquests més de 350.000 vots que va perdre la seva formació el passat diumenge. Lluny d'entonar un mea culpa i expiar els seus pecats, l'exalcalde de Terrassa trasllada tots els mals a la cirisi econòmica i al sobiranisme. Tot i així, en la compareixença davant la premsa va explicar que convocarà un consell nacional extraordinari on proposarà canvis en l'executiva, descartant d'aquesta manera un congrés extraordinari perquè aleshores ves a saber si deixaria de ser "l'encara líder del PSC".

A Madrid les aigües del PSOE baixen força més mogudes un cop analitzat el pitjor resultat del partit, quelcom que hauria aprofitat la flamant lideresa i presidenta de la Junta d'Andalusia, territori on per cert el PSOE hauria aguantat el sotrac, per posar un ultimàtum a Rubalcaba. D'aquesta manera, el secretari general no va tenir més remeix que anunciar un congrés extraordinari pel proper 19 i 20 de juliol. Com que no sempre plou a gust de tothom, els possibles candidats a succeïr l'actual líder socialista han criticat durament la decisió de celebrar el congrés abans que les primàries obertes perquè sembla que des de l'executiva estan aplanant-li el camí a Susana Díaz per tal d'ocupar la secretaria general en detriment de Carme Chacón, Patxi López o Eduardo Madina.

Si al carrer Ferraz l'ambient era aquest, al carrer Génova miraven de dissimular la cara de pomes agres d'alguns dirigents argumentant que havien guanyat, obviant els 2,6 milions de vots perduts. En l'executiva Rajoy demanà calma als barons dient que els resultats europeus no s'han d'extrapolar a d'altres conteses electorals. El president del PP anuncià un pla d'acció per recuperar la confiança dels votants i no descartà que hi hagin canvis substancials en alguns càrrecs nacionals i autonòmics.

Un missatge que no casa massa amb les declaracions que també ahir feia la secretària general del PP, María Dolores de Cospedal, restant importància al càstig a les urnes i a l'èxit dels partits sobiranistes que defensen la consulta. La dirigent negà qualsevol canvi respecte a Catalunya i simplement destacà que els resultats a Catalunya són un toc d'atenció a CiU fruit de la deriva independentistala. Interessant reflexió que coincideix amb la màxima "Rajoliana": "en las grandes cuestiones no nos estamos equivocando". - Seguir leyendo: http://www.libertaddigital.com/espana/politica/2014-05-26/aguirre-los-resultados-son-muy-preocupantes-hay-que-hacer-autocritica-12765196, s Sort d'això!

La perla d'aquest dimarts ens arriba des de Nova York on una cadena de supermercats ha dedicit experimentar amb una idea innovadora i saludable per augmentar la clientela. Vivim en temps difícils i la crisi continua castigant globalment la major part de la població, un fet que evidentment es nota també en el cistell de la compra. "A grans problemes, grans solucions", aquest és el concepte que ha servit per una campanya de marketing que els supermercats Hannaford han impulsat, deixant de banda el típic recurs d'ofertes i descomptes en determinats productes, l'empresa ha destinat part de la seva superfície a crear un gimnàs gratuït per a tots els clients que desitgin exercitar-se mentre van a comprar.

No deixa de ser enginyosa la idea perquè a l'igual que passa en determinades instal·lacions esportives equipades amb cafeteria, són sovint el millor reclam dels socis perquè lluny de cremar calories de forma esgotadora, aprofiten per fer l'ullet a la manduca, guanyant uns quilets cada cop que van al gimnàs. Per tant, serà interessant observar la clientela del supermercat per veure si un cop treballats els músculs es rendeixen al munt d'ofertes temptadores i altament calòriques per satisfer la gana.